11 Kasım 2015 Çarşamba



Yaşama Becerisi

Denizi görmeden öğrendim yaşamayı 
Seni görmeden ve İstanbul'u 
bir dost nazarından nasibimi aldım 
tarafımdan bir iddadır bu 

korna seslerinden irkilmelerimle ispatladım gerçekliğimi 
hayat dedim buna 
hayat, bir irkilmeyle başladı yine bir irkilmeyle son bulacak  
aynalar ve duvar saatleri aynılar aslında 

kağıtlara rağmen öğrendim yaşamayı 
banklara rağmen ve sokak lambalarına 
ölümsüzlük isteği yeşertirken ölümleri
çok sevmenin bir idda olduğunu kavrayınca kalbim 
hiç sevmemiş ve sevilmemiş olduğumu anladım
-sevmek insan için sonsuzluk kadar inanılması güç bir vakadır- 

bir rüya sahnesindeki figüranlığım 
hangi tabirle açıklanır bilginlerce 
kayıtsız kaldığım ertlemelerle 
ayağımla idam sehpamı devirdim -ölmedim
anladım ölmeden yaşamayı öğrenemiyormuş insan 

Mücahit Çelik










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder