26 Ocak 2016 Salı

Bitmeyen Yol


Bitmeyen Yol 

bu neyin alametidir bilemiyorum 
insan yüzlerinde son bahar yaprakları 
yorgun bir akşam üstü yürüdüğüm bu yolda 
kim bilir kaç sağır kaç dilsiz duraksadı 
bu neyin alametidir bilemiyorum 

ufka baktım güneş gömleğimi giyinmiş 
kırışık bulutlarda düzensizlik hali 
göçmen kuşlar koşuşturuyorlar boşlukta 
göğün üstüne sonsuzluk hakim 
ufka baktım güneş gömleğimi giyinmiş 

havada kurşuni bir renk var
gözlerimin dalmışlığı kadın bileklerine 
adım adım takip ettiğim yüzsüz kadınlar 
dönüp durduğum çıkmaz sokaklarda 
havada kurşuni bir renk var 

kurtulmak istedim bütün birikmişlerden 
bir köpek yavrusundan korktum, ürperdim 
kaldırım oyuklarını dolduran su birikintilerinde 
gördüm aynalarda görmek istemediklerimi 
kurtulmak istedim bütün birikmişlerden

vakitsiz bir el değdi kalbime 
ellerin ellerimden önce kalbime 
düşünmeye takat yoktu yalpalandım 
Meryem dedim konuştum sessizce 
vakitsiz bir el değdi kalbime 

bu neyin alametidir bilemiyorum 
ufka baktım güneş gömleğimi giyinmiş 
havada kurşuni bir renk var 
kurtulmak istedim bütün birikmişlerden 
vakitsiz bir el değdi kalbime 

yol bitmek bilmedi 
ben de ölmedim 

Mücahit Çelik 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder