30 Ocak 2016 Cumartesi

Can Sıkıntısı



Can Sıkıntısı

mutlu olamıyorlar 
canları sıkılıyor gören gözlerinin ardında 
elbette bu; 
kemikler içerisinde elmacık cüretkarlığı 
yünlü içlikler ısıtmıyor duvarları 
soğuk bacaklar, uykusuzluk adımları, yüksek gerilim hattı kahkahalar 
biri artık indirmeli diyorum sigortasını pembe rüyaların 

kimse yalnız olmadığını bilmiyor 
şaşı bakıyorlar hayata 
otorite kelimesinden sancılanıyorlar 
iki kişi dolaşıyorlar bir kalbi taşıyarak 
babalarından çok korkuyorlar 
Rabb'ı gücendiriyorlar böylelikle 
 
mutlu olamıyorlar 
canları sıkılıyor 
öyle bir sıkılmaki bu 
herkes bir başkasının istediği yerdeyken 
kimse kendi istediği yerde değil sanki 
ben ise tam ağız hizasındayım dünyanın 
dişlerini gösteriyor bana, 
her defasında onu gülüyor sanıyorum 
oysa kanamamış görülen yaralarım 
onun, hep onun ısırıkları 

mutlu olamıyorlar 
canları sıkılıyor sevgilerine karşılık bulamayınca 
herkesin bir başkasına ait olduğuna inanıyorlar 
bir birlerine Polyanna rüyasını sunuyorlar 
kendilerine ölümü seçiyor bir türlü ölemiyorlar 
ölüm ve aitlik diyorum bu mısra da 
dudak kenarlarımın bir birinden acımasızca uzaklaştığına şahit olun istiyorum 


mutlu olamıyorlar 
kağıt istiyorlar, ağaç seviyorlar 
isteğe karşı sevgilerini takas ediyorlar 
canları sıkılıyor 
istekler bitmiyor zira 
yarasalar gibi karanlıkta pervane oluyorlar 
ben buna;
akvaryum içerisinde balık olmanın sırrı diyorum 
mutlu olamıyorum 
canım sıkılıyor 

Mücahit Çelik




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder